Укр Рус

Курс Інтернет-маркетинг для бізнесу у Чернівцях

Advanced level

alarm-clock занять

spiral-calendar занять на тиждень

rocket старт

За тиждень записалося

Залишилося

Керуй командою маркетологів!

Курс розрахований на власників, керівників невеликих компаній та малих підприємців, які ще не знайомі з маркетингом та його процесами, не мають самостійного відділу маркетингу, поєднують роль маркетолога або у яких один маркетолог у команді.

Цілі курсу

  • Навчитися розуміти комплексні процеси роботи маркетингу
  • Вивчити тренди та напрямки індустрії
  • Навчитися формувати KPIs для кожного каналу та маркетингової активності
  • Навчитися проводити інтерв'ю на позицію маркетолога/таргетолога/etc.
  • Навчитися ставити ТЗ, давати зворотний зв'язок та керувати процесом із підрядниками, командою
  • Навчитися орієнтуватися у стандартних аналітичних інструментах, а також оцінювати якість роботи з РРС, SEO, SMM, E-mail
  • Сформувати стратегію та план дій з маркетингу для свого бізнесу
woman-technologist

Цей курс проводиться у форматі дистанційного навчання.

Вивчаємо такі технології

Програма курсу
Інтернет-маркетинг для бізнесу

alarm-clock 22 заняття
Друк
  • Основи
    • Що таке маркетинг
    • Як інтернет вплинув на прийняття рішень про покупку (ZMOT)
    • Business Canvas
    • Чим повинен займатися маркетолог: ринок, продукт та користувачі; позиціонування та меседж; дистрибуція (GtM Str.); оптимізація
  • Дослідження ринку
    • Аналіз конкурентів (звідки у конкурентів клієнти?)
    • Вимірювання обсягів ринку
    • Визначення ЦА: Persona, JTBD
  • Позиціювання
    • Ключові меседжі
    • Elevator Pitch
    • Брендінг
  • Канали дистрибуції повідомлень
    • Product — channel fit
    • Viral loop
    • Ключові метрики у маркетингу
  • Основи SEO
    • Метрики та KPIs для SEO
    • Аналітика результатів SEO (PPC)
    • Інструменти для аналізу сайтів
    • Аналіз конкурентів та ніші для SEO
    • Бюджет для SEO
    • Як наймати, ставити завдання та контролювати SEO-фахівця
  • Основи PPC
    • Важливі пошукові системи PPC (Bing, Yahoo etc)
    • Метрики та KPIs для PPC
    • Визначення конкуренції
    • Основи ремаркетингу
    • Бюджет для PPC
    • Як наймати, ставити завдання та контролювати PPC-фахівця
  • Основи SMM
    • Потенціал SMM. Кейси у різних нішах. Розбір кейсів
    • Основи SMM: Контент, комьюніті, таргет
    • Контент-маркетинг: як закрити різні болі. Скрипти в Директ
    • Таргетована реклама. Побудова вирв
    • Ключові метрики у SMM. Як порахувати загальний ефект
    • Які KPI використовувати в SMM? Як ставити завдання та контролювати їх виконання. Як шукати спеціаліста чи підрядника та на що звернути увагу
  • Поєднання знань для свого продукту
    • Об'єднуємо все через комплекс маркетингу
    • Складаємо план комунікації з потрібними каналами під свої продукти
    • Тригерні канали комунікації: e-mail, пуші, чати, веб і т.д.
  • Аналітика
    • Введення та налаштування Google Analytics
    • Google Search Console
    • Аналітика в Ahrefs та Serpstat
    • Звіти
  • Тестування гіпотез
    • Експериментування
    • Ретро тестування
    • АВ тестування
    • Мультиваріантне тестування
    • Ведення документації (Readdle, HubSpot)
    • Формування гіпотези для експериментів
    • Порівняння результатів: 8 основних параметрів угруповання
    • Ухвалення рішень за результатами
  • Монетизація
    • Use Case
    • Business Hypothesis
    • Вибір ціни
    • Різниця між ціною та цінністю (Max-Diff)
    • Коли брати гроші
    • Як часто брати гроші (підписка, транзакційна модель, реклама)
  • Інтеграція
  • CRM
    • Типи та види CRM
    • Найкращі CRM для різних типів сайтів
    • Переміщення сайту на іншу CRM
  • Побудова процесів усередині команди
    • KPIs
    • Облік завдань та планування
    • Ретроспектива
  • Висновки
    • Подальші кроки у маркетингу
    • Побудови індивідуальної стратегії
    • Аналіз стратегії

Випускники отримують сертифікат про закінчення курсу.

Кожен сертифікат має унікальний номер, за яким потенційний роботодавець може перевірити його валідність і побачити базові показники успішності.

Переваги навчання у Комп'ютерній школі Hillel

  • man-raising-hand
    Групи по 16 осіб Викладач приділяє час кожному студенту.
  • nerd-face
    Викладачі практики У нас викладають тільки практикуючі фахівці з топових IT-компаній.
  • briefcase
    Система особистих кабінетів Ефективне і зручне навчання.
  • speech-balloon
    Оперативна служба підтримки студентів Термінові питання — своєчасне рішення.
  • videocassette
    Доступ до відеозаписів занять Записи уроків залишаються у студентів після закінчення навчання.
  • hammer
    Практичні заняття Огляд комп'ютерної школи Hillel.
  • rocket
    Працевлаштування

    Що ми робимо для того, щоб ви досягли успіху?

  • clipboard

    Проводимо майстер-класи з підготовки резюме та пошуку роботи

  • books

    Регулярно оновлюємо програми курсів під вимоги ринку

  • smiling-face-with-sunglasses

    Запрошуємо викладати тільки кращих практикуючих фахівців

  • globe-with-meridians

    Розвиваємо нашу мережу партнерів серед топових IT-компаній

  • direct-hit

    Наші викладачі часто самі забирають до себе наших кращих Студентів ;)

Наші викладачі та випускники працюють в топових IT-компаніях світу

Запит на консультацію

Залиште ваші контактні дані, і ми вам обов'язково зателефонуємо!

Обов'язково вкажіть ваше ім'я кирилицею

Обов'язково вкажіть email, за яким ми зможемо з вами зв'язатися

Обов'язково вкажіть телефон в міжнародному форматі

Школа працює з 10:00 до 21:00 по буднях і з 10:00 до 19:00 у вихідні дні (за київським часом, GMT + 2).

Відправлено