занять
занять на тиждень
старт
За тиждень записалося
Залишилося
Стань SMM менеджером!
На курсі ви навчитеся просувати проекти комерційних і некомерційних організацій, малого та середнього бізнесів в соціальних мережах. На курсі SMM розглядається створення комунікаційної стратегії, контент-плану, лендінг-сторінок, налаштування таргетованої реклами в соціальних мережах. Студенти навчаться працювати з аудиторією і позиціонувати особистий бренд.
Цілі курсу
- Розглянути особливості SMM і можливості, які він надає бізнесу
- Навчитися просувати бренди з нуля
- Вивчити особливості ведення рекламних кампаній
- Освоїти мистецтво створення контенту і візуалу
Вивчаємо такі технології
-
Facebook
-
Telegram
-
Instagram
Програма курсу
Social Media Marketing

-
Основи і принципи інтернет-маркетингу
- Основи маркетингу і комунікації в інтернеті
- Інтернет-маркетинг як частина маркетингової стратегії
- Роль, завдання та інструменти інтернет-маркетингу
-
Створення комунікаційної стратегії
- Постановка цілей
- Аналіз конкурентів і позиціонування бренду
- Цільова аудиторія, сегментація і меседжі в комунікації
-
Рубрикація контенту
- Контент і проектування рубрик
- Створення контент-плану і ситуативного контенту
- Інструменти для системної роботи з контентом
-
Створення контенту — копірайтинг
- Основні правила копірайтингу
- Особливості текстів для соціальних мереж
- Інструменти для перевірки текстів
-
Створення контенту — візуальна частина
- Концепція візуального представлення бренду в соціальних мережах
- Як працювати з дизайнером
- Як створювати віжуали самостійно
-
Facebook для бізнесу
- Можливості бізнес-сторінок і алгоритмічна стрічка
- Формати контенту для Facebook і фактори успішних публікацій
- Аналітика Facebook-сторінки
-
Instagram для бізнесу
- Налагодження та первинне наповнення бізнес-аккаунта
- Стратегія присутності в Instagram і аналіз ефективності
- Особливості налаштування реклами з профілю в Instagram
-
Інструменти для ефективної роботи
- Автоматизація публікацій
- Сервіси для роботи з повідомленнями (сервіси розсилки)
- Сервіси аналітики (постерси, складання звітів)
-
Таргетована реклама — Налаштування рекламного кабінету
- Створення та налагодження рекламного кабінету і бізнес-менеджера
- Цілі реклами, алгоритми рекламного кабінету
- План реклами та бюджети
-
Таргетована реклама — Підбір аудиторій
- Аудиторії за інтересами та поведінкою
- Аудиторії ретаргетінга
- Схожі аудиторії
-
Таргетована реклама — Запуск реклами
- Формати оголошень
- Покрокове налаштування за планом реклами
- Налаштування реклами з іншими цілями
-
Таргетована реклама — Коди і аналітика
- Бізнес-менеджер
- Встановлення пікселя на сайт, каталоги товарів і офлайн-конверсії
- Аналітика рекламного кабінету
-
Створення посадочних сторінок на конструкторі
- Принципи посадочних сторінок
- Створення сторінок і сайтів
- Технічні параметри
-
Створення чат-бота Facebook для реклами
- Знайомство з платформою ManyChat (Flow XO)
- Структура чат-бота і розробка сценарію
- Автоматизація та розсилки
-
Telegram-канал як інструмент збільшення продажів
- Створення, налагодження та наповнення каналу
- Реклама каналу
- Корисні боти для каналу
-
CRM-система для обліку клієнтів
- Принципи роботи CRM
- Налаштування системи
- Інструменти автоматизації та інтеграцій
-
Особистий бренд в соціальних мережах як інструмент продажів
- Позиціонування
- Вибір майданчиків
- Контент для особистого бренду
-
Негатив — спілкування з аудиторією
- Типи негативу в соціальних мережах
- Відпрацювання негативу
- Відстеження коментарів і сервіси
-
Маски
- Технічні особливості роботи Spark Ar Studio і Photoshop
- Створення статичних масок
- Створення об'ємних масок
-
Взаємодія з блогерами
- Як і де шукати блогерів
- Аналітика блогерів, класифікація інфлюенсерів
- Ідеї для роботи і принципи організації марафонів
- Бонусне заняття
Бонуси курсу
Додайте навички в резюме
-
Створення комунікаційної стратегії
-
Створення контент-плану та ситуативного контенту
-
Створення віжуалів, постановка ТЗ дизайнерам та фотографам
-
Створення та налаштування рекламного кабінету та бізнес-менеджера Facebook ads
-
Ведення рекламної кампанії у Facebook та Instagram
-
Аналітика рекламного кабінету
-
Створення, налаштування, наповнення та ведення Telegram-каналу
-
Позиціювання та ведення особистого бренду
-
Робота з лідерами думок
Переваги навчання у Комп'ютерній школі Hillel
-
Групи по 14 осіб Викладач приділяє час кожному студенту.
-
Викладачі практики У нас викладають тільки практикуючі фахівці з топових IT-компаній.
-
Система особистих кабінетів Ефективне і зручне навчання.
-
Оперативна служба підтримки студентів Термінові питання — своєчасне рішення.
-
Доступ до відеозаписів занять Записи уроків залишаються у студентів після закінчення навчання.
-
Практичні заняття Велика частина занять орієнтована на практику.
-
Що ми робимо для того, щоб ви досягли успіху?
-
Проводимо майстер-класи з підготовки резюме та пошуку роботи
-
Регулярно оновлюємо програми курсів під вимоги ринку
-
Запрошуємо викладати тільки кращих практикуючих фахівців
-
Розвиваємо нашу мережу партнерів серед топових IT-компаній
-
Наші викладачі часто самі забирають до себе наших кращих Студентів ;)
Наші викладачі та випускники працюють в топових IT-компаніях світу
Часті питання
-
Який потрібно мати комп'ютер, щоб навчатися на курсі Social Media Marketing?
Вимоги до комп'ютера для навчання на курсі Social Media Marketing.
Операційна система:
- Windows 10 64-біт
- macOS 10.13 або вище
- Linux: Ubuntu 16.04 - 20.04
Процесор* :
- Мінімум intel core i3 3-го покоління
- Рекомендується i5 7-го
Оперативна пам'ять:
- Мінімум 4 Гб
- Рекомендується 8 Гб
Пам'ять:
- Мінімально 200 Гб HDD і більш
- Мінімально 200 Гб HDD і більш
*Допустимі аналоги від AMD
-
Теорія або практика? Чому приділяється більше часу на заняттях?
Метою більшості курсів нашої Школи є можливість подальшого працевлаштування наших Студентів та Випускників. Тому ми робимо упор на опрацювання та вивчення практичних кейсів, найбільш актуальних на даний момент у роботі тієї чи іншої спеціальності IT-сфери. Безумовно, ми відводимо час на наших заняттях і на вивчення важливої теоретичної бази, яка також необхідна будь-якому фахівцеві. Але зазвичай у процентному співвідношенні теорії приділяється близько 30% часу заняття і 70% — практиці.
-
Як мені визначитися з курсом? Що зараз найбільш затребуване?
Слід зазначити, що кожен напрямок, який ви могли б вивчити у нашій Школі, є, практично, ідентичним за затребуваністю. При виборі напрямку дуже важливо враховувати те, чим би вам хотілося займатися у майбутньому. Те, до чого ви більше схиляєтеся і що вам більше подобається у повсякденному житті. Аж до того, які предмети вам краще давалися, коли ви навчалися у школі.
Щоб допомогти вам з вибором напрямку, ми склали спеціальний профорієнтаційний тест.
Для того, щоб визначитися з напрямком і задати всі ваші запитання, ви можете записатися на безкоштовну консультацію, і протягом короткого часу з вами зв'яжеться один з наших адміністраторів і зможе детально про все розповісти.
-
Де можна подивитися відгуки про вашу Школу?
Ви можете прочитати відгуки наших Студентів та Випускників на нашому сайті за цим посиланням. Ще ви зможете знайти відгуки і інформацію про нас на DOU.ua або можете прописати назву нашої Школи у Google, де ви також зможете побачити відгуки про нашу Школу у Google-акаунті або на Google-картах.
-
Як отримати максимальний бал за домашнє завдання?
Виконання домашніх робіт, одна з найважливіших складових навчання. Для того, щоб отримати максимальний бал за домашнє завдання, потрібно:
- Виконати завдання в зазначені терміни
- Виконати всі умови завдання
- Виконати завдання без помилок
- Перездача домашнього завдання не більше одного разу
-
Чи зможу я влаштуватися на роботу після проходження курсів?
Програма наших курсів, які орієнтовані на працевлаштування, побудована таким чином, що Студент, проходячи кожен її пункт, виконуючи всі домашні завдання і дотримуючись всіх порад Викладача, може розраховувати на подальше працевлаштування і відповідати існуючим вакансіях на фахівця початкового рівня в області обраного курсу. Вкрай важливо пам'ятати про те, що не дотримуючись вищевказаних принципів, досягти необхідного результату по завершенні курсу, швидше за все, буде неможливо. Саме тому ми не можемо заздалегідь вам гарантувати працевлаштування, але ми можемо сприяти в цьому нашим Випускникам, які навчалися найбільш ретельно. Наш штатний менеджер з працевлаштування випускників завжди радий в цьому допомогти нашим Випускникам, а також відповісти на їхні запитання, пов'язані з оформленням резюме та іншим. Також в нашій Школі ми проводимо безкоштовні заняття з рекрутерами з IT-компаній міста, де вони дають поради з пошуку першої роботи в IT-сфері.
-
Як я можу сплатити за навчання?
Оплата провадиться через виставлення інвойсу на E-mail через сервіси LiqPay та Fondy.
- Хороші і погані креативи у рекламі Instagram і Facebook
- 21487
- 542
Хороші і погані креативи у рекламі Instagram і Facebook
дивитись 98 хв-
Олександр Олійник Co-founder у Olynyk Studio
- JavaScript. Робота з API Telegram, Youtube, VK
- 17062
- 152
JavaScript. Робота з API Telegram, Youtube, VK
дивитись 61 хв-
Петро Кучер JS Developer у Playtika
- Як зробити Telegram bot за 10 хвилин
- 13184
- 185
Як зробити Telegram bot за 10 хвилин
дивитись 56 хв-
Петро Кучер JS Developer у Playtika
- 5 принципів створення захоплюючих фотографій
- 12101
- 26
5 принципів створення захоплюючих фотографій
читати 5 хв-
Анна Зори Фотограф у Expecto SMM
- 20 питань SMM фахівцю
- 11674
- 148
20 питань SMM фахівцю
дивитись 26 хв-
Ксенія Крилова Senior PR/SMM Manager у AB Soft
- Що таке контент-план
- 11650
- 99
Що таке контент-план
дивитись 13 хв-
Ксенія Крилова Senior PR/SMM Manager у AB Soft